معایب CRM
تاریخ درج : [1394/05/27] [8:57:12 PM]
معایب CRM

خلاصه :

در واقع آنچه که به اشتباه جزو معایب این نرم افزار به شمار می‌آید، درک نادرست از کاربرد آن است.


مشروح :

اگر چه هیچ برنامه یا نرم‌افزاری بدون اشکال نیست، اما در مورد نرم افزار CRM می‌توان گفت که تقریبا بدون مشکل است و آنچه که بیشتر از معایب آن شمرده می‌شود، سوء تفاهم یا عدم درک درست این برنامه است.
یکی از بزرگترین سوء تفاهمات درباره CRM این است که افراد معمولا تصور می‌کند با کمترین هزینه می‌توانند به این نرم‌افزار دست یابند. ما به شما می‌گوییم اگر قصد توسعه کسب و کار خود از طریق این نرم افزار را دارید، بهتر است که صبور بوده و برای این نرم افزار هزینه کنید.
از طرفی به این نکته توجه داشته باشید که این هزینه تنها برای خرید آن نیست، بلکه هزینه‌های حانبی بسیاری مانند آموزش، پشتیبانی، ارتقا به روز رسانی سیستم‌ها و زیرساخت‌های IT و … در آینده دور یا نزدیک خودشان را به شما نشان خواهند داد.
اما نگران چیزی نباشید، اگر یک نرم افزار مناسب و دقیق انتخاب کرده و از آن درست استفاده کنید، برنده نهایی شما خواهید بود و چندین برابر پولی که هزینه کرده‌اید، به شما باز می‌گردد. باید به این نکته توجه داشته باشید که نرم افزارهای CRM معمولا  به طور متوسط بعد از یک تا دو سال کارایی، اهمیت خود را نشان می‌دهند.
عامل دیگر که باز جزو معایب این نرم افزار نیست، گارد گرفتن کاربران برای استفاده از آن است. معمولا چند عامل باعث این مشکل می‌شود که اولین آنها ترس از شفافیت در روال کارها و فرآیندها است که باعث استرس کارکنان و عکس العمل آنها می‌شود.
اگرچه زمان زیادی است که از CRM  به عنوان یک ابزار مدیریتی قوی استفاده می‌شود، اما هنوز تعداد بسیاری از مزایای آن آگاهی و اطلاع کافی نداشته و حتی خودشان هم نمی‌دانند که به چه علت در برابر آن مقاومت می کنند.
سومین عامل انتخاب نادرست یک نرم افزار است. شما باید نرم افزار CRM را با توجه به شرکت و کارکرد آن انتخاب کنید.
چهارمین عامل  برنامه‌ریزی، هدف گذاری و تعیین استراتژی‌های شرکتتان است. برای اینکه بدانید که از چه نرم افزار مناسبی استفاده کنید، از مشاوران خوب کمک بگیرید.

برای انتخاب نرم افزار برای شما چند توصیه داریم:
به شما توصیه می‌کنیم که برای خرید به شرکت‌های نرم افزاری مراجعه کرده و از خرید آن از شرکت‌های غیر متخصص بپرهیزید.

باید شرکتی را برای خرید انتخاب کنید که با بیانی ساده، همه چیز در مورد نرم افزار را برای شما توضیح داده تا همه کارکنان شما بتوانند آن را درک کنند.

به هنگام عقد قرارداد مطمئن باشید که می‌توانید در دراز مدت با شرکت طرف مقابل همکاری و فعالیت داشته باشید.

در نهایت اینکه به این نکته توجه داشته باشید که هزینه‌ای که برای خرید نرم افزار پرداخت می‌کنید معقول و منصفانه بوده و آن نرم‌افزار قابل اجرا با سیسیتم شرکتی شما باشد.

منبع : مدیر سایت
کلمات کلیدی : نرم افزار آرمان,سی آر ام آرمان,crm آرمان,
 به اشتراک بگذارید
بالاتریندنبالهکلوبFacebookTwitterGoogleYahooFriends FeeddiggredditDeliciousStumbleUponTechnoratiFurl
 تبلیغات

بازدید از این صفحه : 1252 مرتبه



© کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت داتکو می باشد.
دپـارتـمـان فـنـاوری اطـلاعـات شـرکـت داتـکـو
مرکز تماس : 26 28 91 22 - 021